środa, 23 stycznia 2013

#9

Mogłam zrobić w tedy tylko jedno albo posłuchać rozumu i przerwać to teraz, albo słuchać serca które bardzo go pożądało ... zgadnijcie co zrobiłam... 

Zamknęłam oczy i rozkoszowałam się chwilą. Poczułam jego rękę pod moją koszulką. Gdy dotknął mojego brzucha automatycznie skurczyłam mięśnie  Miał zimne ręce ale z tego co pamiętam to podobno tacy są dobrzy w łóżku. Zbyt dużo myślałam  czułam jak przesuwa palce do góry  Całował mnie po szyje.. ssał i przygryzał, poczułam jego dłoń na mojej piersi, ścisnął  Jęknęłam, wtedy podniósł się i spojrzał w moje oczy. Patrzyłam na niego jak na Boga. Wyciągnął rękę spod koszulki głaskając mnie po policzku poprzez spojrzenie próbowałam mu przekazać -Nie przestawaj, ale chyba nie jestem w tym dobra musnął lekko moje wargi i odsunął się
image-Przepraszam - powiedział chłopak siadając. Nie wiedziałam co mam zrobić, leżałam  i nie dochodziło do mnie "co ja takiego zrobiłam"
- za co przepraszasz? - zapytałam bo dłuższej ciszy.
- za to co przed chwilą się wydarzyło, nie powinienem.
- Gdybym tego nie chciała to nie kontynuowała bym. - powiedziałam dość stanowczym tonem. Nie mogłam go zrozumieć, ale chyba byłam tak samo zła na niego, jak na siebie.
- nie o to chodzi - odpowiedział - nie zrozumiesz - odpowiedział prawie szeptem.
- skąd wiesz - usiadłam szybko, złapałam go za brodę i skierowałam jego spojrzenie na mnie. - Chce wiedzieć.
- To zawsze kończy się tak samo - powiedział ze smutkiem w głowie. Nie wiedziałam co powiedzieć. Po dłuższej chwili ciszy podniósł głowę spojrzał na mnie i kontynuował. 
- Odkąd istnieje 1d dziewczyny patrzą na mnie tylko jako Niall z One Direction a nie na to jakim człowiekiem jestem. Robią to tylko po żeby móc się pochwalić. Nie chce żeby i tak było tym razem.
- Nie będzie - opowiedziałam szybko. Było mi smutno że tak o mnie myśli  że jestem jak każda. Znów dziwna cisza. On patrzył gdzieś w dół a ja w okno. Nie mogło tak dalej być, zaczęłam mówić co leży mi na sercu.
- Nie jestem taka jak one, rozumiesz. Kocham Cię, ale nie tylko dla tego że jesteś 1/4 1D. Kocham cię za twoje oczy, zimne dłonie, śmiech, poczucie humoru. Kocham w tobie wszystko i nie zamierzam przestać.
Po moich słowach przez dłuższy czas patrzeliśmy na siebie bez słów. 
- Dziękuję - odpowiedział .
- Za takie rzeczy się nie dziękuje. Na tym polega związek. - Sama nie wierzyłam. Czy ja powiedziałam o nas i o związku? Bałam się jego reakcji. Chłopak chwycił mnie za rękę przybliżył do twarzy, i musnął swoimi delikatnymi ustami. Uśmiechnęłam się onieśmielona. Nagle zaczął zbliżać swoją twarz do mojej, znów liczyłam na kolejny pocałunek, całował świetnie. Szybko oblizałam wargi a chłopak w ostatniej chwili zmienił kierunek zbliżył się do mojego ucha.
- Jesteś mega słodka jak się czerwienisz. - i pocałował mnie delikatnie  w policzek. Głęboko w duchu mdlałam, ale nie mogłam tego tak okazać! Czułam jak czerwienie się jeszcze bardziej. Zaczęłam się zbliżać do niego.
- a ja lubię jak jesteś taki rozczochrany - powiedziałam szeptem uśmiechając się.
- rozczochrany ? - zapytał szybko, i zaczął się poprawiać a ja nie mogłam powstrzymać się ze śmiechu. Nagle zaczął mnie gilgotać. Najgorsze co może być !! mam wielkie łaskotki!! 
- proszę cię, przestań! Zrobię wszystko co każesz, tylko przestań.
- wszystko ? - nagle przestał patrząc się na mnie z uśmieszkiem. 
- nie! - krzyknęłam i uciekłam ! Zaczęliśmy się ganiać po całym domu. Nagle na zegarku zauważyłam że już było po 18. Szybko zbiegłam na dół wzięłam telefon do ręki 5 nieodebranych połączeń od mamy i 2 sms. UPS!
Chciałam je odczytać ale nagle usłyszałam zniżającego sie Nialla nie zdążyłam nić zrobić. Chłopak złapał mnie w talii i podniósł do góry. 
- Niall proszę cię, puść mnie mama dzwoniła. -  krzyczałam
- nie zabierzesz mnie znów - śmiał się. 
- na prawdę, zobacz sobie na telefon. - chłopak mnie puścił, ja chwyciłam za telefon i mu pokazałam. On tylko się słodko uśmiechnął i szybko pocałował w policzek.
Sms były o treści, Gdzie jestem i dlaczego się nie odzywam, i czy wszystko ze mną na pewno ok ? 
- Muszę chyba iść - powiedziałam smutnym głosem. Chłopak zrobił minę smutnego pieska.
- ok, zaraz zadzwonię i zamówię ci taxi. - przytaknęłam.
Chłopak zadzwonił do kogoś znajomego, porozmawiał szybko.
- Auto będzie za jakieś 20 min. Mam do ciebie jeszcze pytanie. Czy jutro będziesz miała czas pojechać z nami na ten wywiad, chciałbym żebyś była.
- Mam jutro college, ale mogę zadzwonić do szkoły ze mam coś ważnego.
- na pewno byś mogła, nie będziesz miała kłopotów, zależy mi na tym żebyś była. 
- ok. będę. Gdzie i kiedy.? - odpowiedziałam z uśmiechem.
- Przyjedziemy po ciebie bądź gotowa tak koło 7 rano.
- 7 RANO!? - powtórzyłam z przerażeniem, 
- Kochanie, to jest program śniadaniowy- zaśmiał się - dasz radę ?
Przewróciłam oczami i przytaknęłam, Nagle usłyszeliśmy dzwonek do drzwi. 
Niall otworzył drzwi a przed nimi stał Josh, widziałam go pierwszy raz. Perkusista chłopaków. Szybko się poznaliśmy  Pożegnałam się Niallem słodkim pocałunkiem i poszłam z Joshem do samochodów. Dobrze nie wyjechaliśmy z jego posesji a już dostałam sms od niego
" Już tęsknie"
Ruszyliśmy do mojego domu.

_______________________________________________________________________
Mam nadzieje że wam się podoba, jeśli tak zostawcie com. Nie opłaca mi sie pisać nowego rozdziały gdy są tylko dwa kom. a wiem że jesteście dość leniwi i nie chce wam się. Wiec jeśli podobał wam się rozdział, napisz to. Można również napisać sugestie co byście chcieli, na pewno wezmę pod uwagę !
Dziękuję za czytanie, i do zobaczenia <3

31 komentarzy:

  1. dokładnie, jestem leniwa i nie chciało mi sie nigdy pisać komentarzy, choć już chyba z 10 razy przeczytałam wszystko od 1 rozdziału.
    opowiadanie jest cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne , czekam na kolejny rozdział ♥ będe spamiła com . żebyś dodała następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne. z niecierpliwościa czekamy na nastepne czesci !:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent ;) Świetnie piszesz, ale wydaje mi się, że jest troche zbyt "kolorowo". Fajnie by było, gdyby zaszła jakaś kłótnia pomiędzy Niallem, a Acacią, bądź z którymś z chłopaków 1D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba : ) Czyżby dziewczyna miała wystąpić w wywiadzie ?
    Pisz szybko ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! *-* . Czekam na dalsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny :3 Fajnie by było gdybyś dodała jakieś dramaterii :)http://dreamscometrue3.blogspot.com/, zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam ciekawa czy do czegoś dojdzie :P
    czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jaki słodki Nialler . Aww :3
    Cudowny rozdział:D
    Talent, talent, jeszcze raz talent!
    Czekam:)xx
    http://fotobymisku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. EKSTRA!!!!! Nie moge sie doczekac kolejnego rozdzialu jak i filmiku na yt!! xd

    OdpowiedzUsuń
  11. taaaaak ! kolejny rozdział, JUTRO !

    OdpowiedzUsuń
  12. Więcej, więcej, więcej ! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. jest megaaa ! Wczuwam się w czytaniee . <3

    OdpowiedzUsuń
  14. nie jestem jakąś fanką 1D, ale naprawdę podoba mi się Twoje opowiadanie, za jednym razem przeczytałam wszystkie rozdziały i czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne opowiadanie :) Czekam na więcej! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. nie jestem fanka 1D a uwielbiam Twoje opowiadanie:D ale tak z ciekawości, dlaczego o Niallu w sumie? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jejku . :3
    Świetnie Ci idzie. Z przyjemnością czytam Twoje opowiadanie. Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. Czuję niedosyt.. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. on był boski, kuntynuuj, jak to czytam to sobie wyobrażam, że jestem tą dziewczyną. :3 pisz dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. dawaj następny rozdział a nie mi tu o komentarzach piszesz :P żartuje xD GENIALNE OPOWIADANIE ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. jezu ! czytam każdy rozdział , i co nowy ten lepszy <3 po prostu świetny ! szkoda że chłopaki z 1d nie mogą tego przeczytać ! byli by naprawdę zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne, już nie moge doczekać się 10
    zapraszam do mnie http://kiss-me-1di.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny rozdział :)
    Nie mogę się doczekać kolejnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. miazga !
    mógłby być jakiś skandal podczas tego programu *,*
    #muchlove

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny, nie mogę doczekać się 10 rozdziału. <3

    OdpowiedzUsuń
  25. a mam taką małą sugestię. czy mogłabyś dodawać takie gify, albo zdjęcia, jako, że to co oni robią? znaczy... że np. będzie coś w stylu "podniosłam wzrok i zrobiłam zeza, a on wybuchł śmiechem" i wtedy gif, że bohaterka patrzy i robi tego zeza. Co ty na to? : ) tak tylko piszę. : )

    OdpowiedzUsuń
  26. niesamowite :) czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń