niedziela, 25 listopada 2012

Poczatek







Cześć, Mam na imię Beata, 
Ostatnio leżąc wieczorami moja wyobraźnia mnie przeraża, jakie ja rzeczy potrafię sobie wymyślać.
Postanowiłam, dlaczego nie przelać tego na papier... a może założyć bloga... i pisać w formie opowiadania?
zawsze można spróbować, może wam się moja wyobraźnia spodoba ;)





Bohaterowie (choć wiem że każdy i tak inaczej sobie będzie to wyobrażał, wiem po sobie) 

image
Niall Horan - Dość nieśmiały Irlandczyk, romantyczny ... 1/5 One Direction




Harry Styles - kobieciarz, choć nie potrafi zaufać kobietom 1/5 One Direction

Zayn Malik - wrażliwy, Kocha swoją dziewczynę Perrie 1/5 One Direction

 Louis Tomlinson - zabawny czasem do przesady, Kocha swoją dziewczynę Eleanor 1/5 One Direction

 Liam Payne - rozsądny, po rozstaniu z Danielle postanawia nie wiązać się jak na razie w żadne związki, a co na to serce ? 1/5 One Direction

 Acacia Clark - Polka mieszkająca w Anglii. Nie wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia. 

 Danielle Peazer -  Była dziewczyna Liama, ale nadal najlepsi przyjaciele.

 Eleanor Calder - Dziewczyna Lou. 

image Perrie Edwards -  Dziewczyna Zayna. trzyma wszystkich na ziemi.



26 listopad wieczorem START !!


1 komentarz: