środa, 28 listopada 2012

#3




"Magia kiedy on dotyka mojej dłoni czuje ... motylki w 

brzuchu ? Co się ze mną dzieje ? "



Pożegnaliśmy się z chłopakami, padły słowa, ze "mam nadzieję że się jeszcze zobaczymy" i dziwne spojrzenia na Nialla. Ruszyliśmy w stronę drzwi. Horan mnie wyprzedził otworzył drzwi i przepuścił. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim, jak prawdziwy gentlemen  nie powiem że nie zaimponował mi tym. Cisza nie trwała za długo.
- Głodna? bo ja bardzo, próby męczą. - zaczął chłopak.
- tak głodna, ale .. trening czyni mistrza. 
- dokładnie. No to co powiesz na Nando's ?  - zaczęłam się śmiać, chłopak spojrzał mnie mnie pytającym wzrokiem.
- wiedziałam ze to zaproponujesz - mówiłam przez śmiech. Niall tez zaczął się lekko śmiać. Nie szliśmy za daleko, a tematy do rozmowy były cały czas, nie kończyły się, jakbyśmy się znali od zawsze. 
W końcu ukazała nam się restauracja, i znów ta sama sytuacja, otworzył drzwi i przepuścił, coś niesamowitego. Zaleliśmy stolik gdzieś daleko w rogu, tak poprosił Niall, można domyślić się dlaczego.
Zamówiliśmy i czekaliśmy.
-Mam pytanie -  zaczęłam - mogę wiedzieć dlaczego ja? - zapytałam.
- ale ze co ty ?
- dlaczego mnie dałeś ten numer, jakiś trik z kolegami ? zakład ? 
- co? nie? po prostu chciałem, wyróżniałaś się z tłumu ... - mówił niepewnie.
- proszę cię, było o wiele więcej ładniejszych dziewczyn ode mnie .. - nie skończyłam
- ale nie miały tego czegoś - odpowiedział szybko Irlandczyk, po czym się speszył - i reszta strasznie głośno krzyczała ... 
Nie wiedziałam co powiedziałam, zrobiło mi sie miło, i to bardzo.
- Dziękuję - odpowiedziałam, to jedyne co przyszło mi w tedy do głowy.
- nie ma sprawy  - zaśmiał się.
Przyszły nasze zamówienia. 
- Tak czyli to prawda ... - zachichotałam 
- prawda że ? 
- że lubisz jeść 
- dla ciebie mogę przestać - powiedział poważnie chłopak
- nic w sobie nie zmieniaj, daj mi poznać prawdziwego Nialla Horana.
- ok, to ty daj mi poznać prawdziwą Acacia Clark
- to co chcesz wiedzieć ? - zapytałam kładąc ręce pod brodę.
- wszystko - odpowiedział chłopak robiąc to samo i patrząc głęboko w moje oczy
- ok. wiec.. imie znasz . hm. mieszkam tu od urodzenia, moja mama jest polką, ale nie znam mojej rodziny w Polsce, nikogo, a tata zmarł jak miałam 4 latka, i z jego rodziną nie utrzymujemy kontaktu.. wiec z rodziny mam tylko mamę .. - z lekka posmutniałam.
- przykro mi - powiedział  i złapał za rękę, momentalnie smutek przeszedł magicznie . Patrząc w jego oczy kontynuowałam 
- co ja mogę ci jeszcze powiedzieć. Nie lubię pomidorów, uwielbiam pić herbatę. i często jestem nieśmiała  w tym monecie pościłam jego dłoń i spuściłam głowę.
- i potwornie słodka- wymamrotał chłopak jak zahipnotyzowany. zachichotałam i znów spojrzałam w te magiczne tęczówki.
- teraz twoja kolej.
- ale zdaje mi się że ty chyba o mnie wszystko wiesz - przybliżając się o kilka centymetrów
- ale nie jestem pewna czy to wszystko prawda - odpowiedziałam, przybliżając sie również.
- Mam na imię Niall. Jestem Irlandczykiem. jestem leworęczny, ale gram na gitarze prawą ręką, - mówił tak i mówił... patrząc w moje oczy i mnie hipnotyzując, przybliżał się był już tak blisko i w ostatnim momencie - i tez jestem nieśmiały -  oddalił sie. - a więcej o mnie dowiesz sie podczas dalszej znajomości, jeśli będziesz chciała sie zadawać 
- chyba będę, - odpowiedziałam niepewnie i w tedy dostałam sms.
- przepraszam - wzięłam szybko tel. i odczytałam
"Sam - szybko się pogodziłaś po rozstaniu, już romansujesz, i proszę z kim to, można podejść"
- nawet się nie wąż, nie możesz mi dać w końcu spokój?! "- szybko odpisałam, i uśmiechnęłam się sztucznie do Horana
- wszystko ok ? - wyczul 
- tak, wszystko ok - i w tedy zobaczyłam Sama idącego w naszą stronę - albo jednak nie.
- Hej Acacia - podszedł sam i dał mi buziaka w policzek ja szybko go odsunęłam. - o prosze w końcu znalazłaś swój ideał  wiedziałem że masz na ich punkcie fioła ale żeby aż do knajpy za nim chodzić - kontynuował szydząc ze mnie, czuła sie zażenowana.
- masz jakiś problem? - zareagował szybko Niall
- oj pan blondasek będzie chciał sie bić ? - kontynuował Sam ..
- nie zamierzam sie zniżać do twojego poziomu - i zawał jakieś imię, przyszło dwóch facetów i wyprowadzili Sama. byłam w szok. siedziałam załamana, a ręce trzymałam na twarzy nagle poczułam ze Niall siedzi koło mnie. Spojrzałam na niego i spłynęła mi łza , a on ją wytarł ręką.
- nie chcesz nie musisz mówić kto to był ... i proszę cię nie płacz. 
Wytarłam łzy i zaczęłam mówić.
- to był mój były chłopak Sam, rozstaliśmy sie ponad 3 tyg temu ... przez to że, on..- nie wiedziałam jak to powiedzieć - nie tolerował tego że słucham - głęboki oddech - że słucham was ONE DIRECTION.
- tylko dlatego, ze słuchasz innego rodzaju muzyki ... dupek! - przytulił mnie. czułam się tak pewnie w jego ramionach. 
- Przepraszam że popsułam pierwsze/drugie spotkanie
- nie masz a co przepraszać, nie mogło być lepiej, - odpowiedział.
- możemy iść, chyba że chcesz dokończyć jeść, bo ja już straciłam apetyt
- nie, chodmy, chcesz jeszcze gdzieś iść, czy do domu.
- wolałabym już do domu .. przepraszam. - Niall rezygnuje dla mnie z jedzenia. !!!! 
- nie przepraszaj - odpowiedział i poczułam jego ciepłe usta na moim czole.
Chłopak zamówił taxi i zapłacił za lunch. taxi było za 5 min. wsiedliśmy i siedzieliśmy w ciszy, ja wtulona w jego ramie, czułam się bezpiecznie. Byliśmy pod moim domem, Niall wyszedł pierwszy i otworzył mi drzwi i poprosił taksówkarza żeby poczekał 5 min. oddprowadził mnie do drzwi .. 
- dziękuje za wspaniały dzień - powiedziałam
- to ja dziękuje - odpowiedział i zbliżył się do moich ust, czułam znów jego ciepły oddech, mój oddech przyspieszał i zrobiłam szybko krok do tyłu
- przepraszam, za szybko - odpowiedziałam
- to ja przepraszam - powiedział speszony chłopak. Czułam się źle widząc jego smutek w oczach i jak się odwraca i idzie do samochodu
- Niall ! - krzyknęłam. Chłopak się odwrócił. Podbiegłam do niego
- naucz mnie grać na gitarze - powiedziałam i pocałowałam go w policzek. Chłopak miał wielki uśmiech na twarzy.
- Dobrze. - odpowiedział, łapiąc mnie za dłoń, tylko zbliżył swoją twarz do mojej i znów pocałował w czoło.
- mam nadzieję że do zobaczenia za niedługo .. - odpowiedziałam tylko uśmiechem.

Pobiegłam szybko na górę... Tleny dajcie mi tlenu !!!


________________________________________________________

przepraszam jeszcze raz za błędy w interpunkcji, ale uwierzcie mi, mieszkanie 2 lata nie w Polsce i nie posługiwanie sie tym jeżykiem robi swoje, poza tym opowiadanie pisze na spontanie.
chcesz być informowana o nowych postach?
jesli nie podawałaś swojego tt w poprzednich kom. podaj !
mam nadzieje ze sie podobało.
Jakieś specjalne życzenia do następnego rozdziału? ... 

18 komentarzy:

  1. Jej cudo <3 , Nie mogę się doczekać już następnego . :D. Ciesze się że piszesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze, 1D nie lubie, czytając opowiadanie staram sie nie myśleć, że bohaterką jest typowa directionerka czy coś takiego :3 haha ale świetnie mi się czyta! nawet wyobrażając sobie rzeczywiście Nailla :D

    OdpowiedzUsuń
  3. https://twitter.com/moniax143 mój twitter :) naprawde świetne x

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział ;)
    Też bym chciała byc informowana ;) mój tt : @mwhahahax3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny , informuj o nn mój tt : @ness_gspl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział :D
    Nie mogę się doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham te opowiadanie,od samego początku,chcę już kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  9. co do sugestii na nastepny rozdział... nie wiem... może by zrobić coś w stylu, że Niall do niej wpadnie, a ona o niczym nie będzie wiedziała? że np. siedzi w oknie z kubkiem herbaty (jak lubi) a Niall nagle wchodzi do jej pokoju? co Ty na to? : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne :D
    proszę informuj mnie...mój tt: @Blue_eyes808
    uwielbiam to opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne, zapraszam do mnie u mnie też o 1D a w poniedziałek pierwsze opowiadanie ;> http://one-direction-stories-and-more.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne i jak możesz to informuj mnie @Wiktoria1525

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Becia:)
    Tak sobie czytam te rozdziały i czytam, i pomyślałam sobie, że może mój blog Cię zainteresuje...
    Do tego aby pisać swoje opowiadania zainspirowałaś mnie właśnie TY! Dlatego też, nasze blogi mogą być trochę podobne :)
    blogxemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię :DD

    Jeżeli masz ochotę to zapraszam :

    http://klubm-opowiadanie.blogspot.com/

    lub ; *

    http://dailyblog-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. możesz mnie informować @omnomnomno_Luke ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Informuj mnie ! @kakao_16 zakochałam się w twoich opowiadaniach :)

    OdpowiedzUsuń